Marketingový kroužek

Na naší škole vznikl nový kroužek zaměřený na marketing.

Vedoucí týmu Sylvie Netrhová (vyučující občanské výchovy a  dějepisu) nám zodpověděla několik otázek ohledně činnosti tohoto kroužku.

1) Proč jste zavedla marketingový kroužek?
Před tím, než jsem se vrátila do Vimperka, jsem pracovala mimo jiné v oblasti PR a po této práci se mi občas zasteskne. Právě proto jsem si řekla, proč nezkusit své zkušenosti předat někomu, kdo by měl o tuto oblast zájem a chtěl by se třeba něco nového naučit.


2) Máte v plánu nějaké velké projekty?
Já mám plánů! Určitě, mám v hlavě jeden větší projekt, postupně si v hlavně dávám dohromady,
co vše je k tomu třeba, a myslím, že na začátku dalšího školního roku by bylo možné tuto PR aktivitu
naplno rozjet. Zatím nic víc prozrazovat nebudu. Rozhodně bych ráda pokračovala v projektu
„Gymnázium zítřka“, již nyní je v plánu přednáška s panem učitelem Hajníkem (14. 3.), další besedu
plánujeme na 16. 5. a již nyní mohu říct, že máme v plánu pozvat sem odborníky i další školní rok.
Máte se na co těšit.


3) Kdo všechno kroužek vede?
Kroužek vedu já a do budoucna bych ráda využila výpomoc odborníků „zvenčí“.


4) Kdy a kde se koná, pro koho je určen?
Scházíme se každé sudé pondělí 9 VH v místnosti 13A, ale pracujeme také online přes google meet.
Kroužek je určen pro všechny zájemce o oblast reklamy a propagace, tedy pro všechny, kdo se chtějí
dozvědět něco nového, ale zároveň svou činností přispět k propagaci a zviditelnění naší školy.


5) Co se v marketingovém kroužku dělá? Odnesou si žáci z kroužku nové znalosti, případně
jaké?

Plánujeme akce – projekt Gymnázium zítřka – přednášky pro veřejnost, na tomto projektu se žáci učí,
jak takovouto akci připravit od samého počátku až po výstup z její realizace. Dále se postupně
seznamujeme např. s různými marketingovými pojmy, principy a psychologií reklamy. Určitě bych se
ráda zaměřila i na copywriting (jak správně tvořit reklamní texty). Takže ano, věřím, že si nové
znalosti odnesou – ale to se asi musíte zeptat spíše žáků.


6) Kolik žáků se tohoto kroužku účastní?
Aktuálně má náš tým 11 žáků.


7) K čemu chce marketingový kroužek dospět?
Ráda bych, aby si žáci odnesli nové vědomosti a dovednosti, aby je naše setkání bavila. Samozřejmě
je také mým cílem rozšířit povědomí o naší škole tak, abychom byli vidět a slyšet.


8) Je něco, co byste nám chtěla říct?
Určitě – máte-li zájem a chuť se k nám připojit, jste vítáni.

Děkujeme za rozhovor.

V. Farg, K. Benešová